kerek gila!


 tadi abah ajak pergi econsave puncak alam sekejap nak beli barang sebab esok dia nak terbang ke sarawak. haha :)  aku pon ikut la jgk pergi meneman. pergi situ aku just bawak sling beg yg kecik nak isi purse aku, mama, yasmin, dgn zulaikha . then  bila dah masuk kat dalam econsave, dalam kesibukan aku mencari mama dengan abah aku yang hilang, tiba-tiba datang sorang kakak worker yang macam motherfucker nie ikut dari belakang and tahan aku. dia cakap "dik, beg nie tak bole bawak masuk". omg! malu gila. cakap punya kuat. haha :D jadi  popular aku sekejap. ehh~  back to the story, what the fu*k! bodoh gila. pehal plak tak bole bawak masuk beg. bodoh punye supermarket. sama macam central mart. bajet macam shopping mall la. HAKTUIH! ludah kahak aku kasi. aku pandang kiri, pandang kanan then pandang kiri balik. orang lain bawak masuk beg selamber dart je. bullshit! then tak pasal pasal beg aku kena simpan kat service counter. tak sempat nak keluar kan purse aku, yasmin, dgn zulaikha. mama punye purse je mama dah ambil awal-awal.  after that aku terus lari kat mama aku. aku story every single detail kat mama. then mama cakap "ehh~ orang lain bawak masuk beg boleh je. habis, hampa bawak keluar tak purse hampa ke? " kteorg tak sempat nak keluar kan, org tu dah tarik beg letak kat counter la mama~ jeng jeng jeng. mama naik angin woo~ "awat tak bawak keluar? "dalam tu kan ada ic." then mama kata "jom pergi ambik, bahaya!" sampai sampai kat counter, mama maki hamun brother yg jaga counter tu. aku kat tepi tu wat muka ketat je. konon bengang argh~  huahua :D cayalah mama! cuak muka brother tuu~ tu baru gertak sikit dah terketar-ketar. sebaek tak terkencing brother tu.. keluar je econsave , kteorg gelak gila gila  babi. pape ntah. beg tak bole bawak masuk konon. kat JUSCO bole je bawak masuk beg. kerek betul supermarket kerdil nie. huhh.

1 comment: