aina yasmin!








nurul aina yasmin? haha. dia adik yg no-2. aku plg rapat dgn dia. sume benda aku cerita kat dia. dia nie bila kat luar rumah mmg berbeza gila. pendiam, pemalu, sopan-santun dan lemah-lembut. semua org akan ckp mcm tu kat dia. tpi bila kat rumah, masya-allah. terbalik woo~ banyak gila cakap. bila dia ckp mcm mulut murai tercabut ekor. if dia gelak, sebijik mcm aku cuma aku lagi up lagi la. haha. dulu dia mmg penakut gila nak mati. sampai mandi pun tak nak tutp pintu sbb takut pnye pasal. kadang-kadang suruh teman dia mandi. dia nie memang penakut dengan kucing since dia lahir lagi. time aku form 2, dia selalu panggil aku gemuk. hahaha. tuptap tuptap. this year muka dia jdi bulat mcm kuih onde-onde. bila dia senyum pipi dia naik kott. tula balasan ejek aku gemuk. boooo!

hah! kat ats tu pic dia time kecik-kecik dulu. psst! min jgn mara~ ilysm <3

No comments:

Post a Comment